.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناظران افتخاري براي شوراي شهر ساري

در مراسمي كه امروز در سازمان نظام مهندسي ساختمان منطقه ساري برگزار شد ناظران افتخاري شوراي شهر ساري معرفي شدند. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عضو هئيت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان منطقه ساري در اين مراسم با اشاره به اينكه فعاليت اعضاي ناظران افتخاري كيفيت اجرايي پروژه را افزايش مي دهد افزود: اين سازمان در ساري يك هزار و 220 عضو دارد كه شورا مي تواند در نظارت در طرح و پروژه هاي شهري از آنها كمك بگيرد.
محمد محمدي از بكارگيري مشاوران افتخاري در مجموعه شوراي شهر ساري با همكاري اعضاي شوراي شهر خبر داد و اظهار داشت: ساخت و ساز در صورت نظارت دقيق به سمت ايده آل حركت خواهد كرد.
رئيس شوراي شهر ساري نيز در اين مراسم مشاركت مردم در مديريت شهري را مفيد ارزيابي و گفت: به همين منظور كميته مشاركت فكري در شوراي شهر ساري تشكيل شد.
نادعلي رمضانپور روح شورا را در دو بعد نظارت و تصميم سازي برشمرد و اظهار داشت: مشكل اساسي كشورمان در عدم توسعه يافتگي، كندي نظارت است كه اين مسئله بايد از مجموعه كوچكي به نام شهر آغاز شود.
وي مراجعات فراوان مردم به شورا و شهرداري را از عواملي عنوان كرد كه مانع جدي براي كار فكري در شورا مي شود و به همين دليل تمام مردم بايد در كار نظارتي شوراي شهر را ياري كنند.
رمضانپور خاطر نشان كرد: مردم در كشورهاي پيشرفته ناظر دولت هستند و ما بايد سعي كنيم تا نظارت را با ملاحظه كاري ادغام نكنيم.
وي با اشاره به اينكه شوراي شهر ساري ظرفيت پذيرش حدود هزار نفر را در نظارت برنامه طرح هاي مربوط به شورا و شهرداري دارد بيان كرد: مهندسان عمراني و كارشناسان فني كه در كار نظارت با شورا همكاري كننند به عنوان ناظران عاليه شورا محسوب مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.